FILMY
Wiadomo, kto napisze nowe „Power Rangers”
Jakiś czas temu pisałem, że Wojownicy Mocy, czyli „Power Rangers” wkroczą wkrótce do kin, a szykowany film wyprodukują wspólnie Saban i Lionsgate. Teraz o projekcie opartym na kiczowatym acz przyjemnym w dzieciństwie serialu wiadomo trochę więcej.
Scenariusz kinowych „Power Rangers” napiszą Ashley Miller i Zack Stentz. Duet ma na koncie między innymi odcinki „Andromedy” i „Fringe”, pierwszego „Thora” oraz dobrze przyjęty film „X-Men: Pierwsza Klasa”. Nie są to scenarzyści cudowni, ale znają się na rzeczy i mają na koncie solidne dokonania. Przy „Power Rangers” wspomoże ich jeszcze Roberto Orci, współtwórca „Sleepy Hollow” czy też jeden z autorów scenariuszy do najnowszych „Star Treków”. Wzbogaci fabułę o swoje pomysły, które później w szaty scenariusza filmowego ubiorą wspomniani Miller i Stentz.
Film wydaje się być w dobrych rękach i kto wie — może z serialu uda się zrobić przyjemne kinowe widowisko?
Pełen zwiastun „Omoide no Marnie”
Jest już kolejny zwiastun „Omoide no Marnie”, tym razem pokazujący kilka dialogów i lepiej nakreślający fabułę.
Bardzo mi się podoba to, co widzę. Szykuje się przepiękna opowieść o przyjaźni i akceptacji.
Zwiastun „Wielkiej szóstki” i manga
Po niedawnej krótkiej zapowiedzi „Wielkiej szóstki”, czyli pierwszej animacji Disneya, opartej na komiksie Marvela, czas na pełen zwiastun.
Bardzo podoba mi się koncept San Fransokyo (połączenia San Francisco i Tokio) oraz dość lekka atmosfera. Może wyjść z tego ciekawa animacja, jakkolwiek luźno oparta na komiksie.
Podano też drugą informację, dotyczącą filmu. Powstanie manga na jego podstawie, której kolejne rozdziały ukażą się na łamach comiesięcznej publikacji „Magazine Special”. Rysowaniem zajmie się Ueno Haruki (上野春生), który na koncie ma między innymi „Phi-Brain: Saigo no Puzzle”. Pierwsza część już 20 sierpnia, a to oznacza, że Japończycy będą wprowadzeni w fabułę filmu jeszcze przed premierą. Będzie to zatem pierwszy przypadek mangi na podstawie animacji Disneya, która ukaże się zanim ta wejdzie do kin. Ciekawy pomysł na promocję w Japonii.
Zwiastun „Exodus: Bogowie i królowie”
Obsypało w tych tygodniach zwiastunami. Kolejny zapowiada najnowszą superprodukcję Ridleya Scotta, czyli oparty na biblijnej historii Mojżesza „Exodus: Bogowie i królowie”.
Szykuje się prawdziwie widowiskowa uczta dla oczu. Efekty, kostiumy, charakteryzacja, scenografia — już na zwiastunie widać, że będą stać na wysokim poziomie. Chętnie zobaczę film, zwłaszcza, że historia Mojżesza jest jedną z najciekawszych starotestamentowych opowieści.
Zapowiedź „Horns”
Daniel Radcliffe po „Kobiecie w Czerni” po raz kolejny próbuje odciąć się od roli Harry’ego Pottera i gra w filmie „Horns” na podstawie powieści „Rogi” syna Stephena Kinga, Joego Hilla.
Wygląda całkiem intrygująco.
Film o biblijnym Dawidzie?
Moda na biblijne widowiska trwa. Był już ciepło przyjęty miniserial „Biblia”, wkrótce do kin wejdzie wspomniany wyżej „Exodus”, a teraz jego reżyser przymierza się do superprodukcji, która opowie losy biblijnego Dawida. Ridley Scott, bo o nim mowa, prawdopodobnie tylko wyprodukuje film (czas pochłoną mu inne projekty, w tym kontynuacja „Prometeusza”), do którego scenariusz napisze Jonathan Stokes. Z chęcią zobaczę, co z tego wyjdzie.
Aktorski „Dumbo”
Była „Alicja w krainie czarów” i „Śpiąca królewna”. Lada chwila „Kopciuszek”, a następnie „Księga Dżungli” oraz „Piękna i Bestia”. Po nich studio Disneya zamierza zrealizować aktorską wersję… „Dumbo”. Opowieść o słoniu z wielkimi uszami pomoże pokazać na ekranach kin technologia efektów komputerowych (a jakże), a żeby film nie był zwyczajnym remakiem, zostanie wzbogacony o rozgrywającą się równolegle do dziejów Dumbo historię ludzkiej rodziny. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ten pomysł wydaje się cokolwiek chybiony.
Gus Van Sant i „Death Note”
Adaptacje mang nie wychodzą zazwyczaj z byt dobrze, ale bardzo popularny „Death Note” ma szansę się wyłamać. Co prawda, powstała już japońska aktorska wersja, która, delikatnie mówiąc, wyszła przeciętnie, ale teraz za historię bierze się Hollywood. No dobra, brał się już od dawna, ale wreszcie wiadomo mniej więcej, na czym stoi. I wygląda to całkiem całkiem, bowiem obraz ma wyreżyserować Gus Van Sant, mający na koncie „Buntownika z wyboru”, „Słonia” czy „Obywatela Milka”. Z nim u sterów może wyjść z tej adaptacji coś bardzo dobrego, nawet jeśli nie będzie to film zbyt wierny mandze.
Tajemniczy projekt Del Toro
Guillermo „ciągle zmieniam swoje projekty” Del Toro kończy pracę nad „Crimson Peak” i zanim przejdzie do kontynuacji „Pacific Rim” zamierza nakręcić jeszcze jeden film. Będzie to mały, czarno-biały obraz, w którym reżyser widziałby Johna Hurta oraz pewną mniej znaną aktorkę, której nazwiska nie chce na razie zdradzać. W produkcji pojawić miałby się jeden „wspaniały potwór”. To wszystko brzmi szalenie ciekawie, zwłaszcza, że to przy mniejszych produkcjach Del Toro sprawdzał się do tej pory najlepiej.
Film na podstawie „Thiefa”
Wszystko wskazuje na to, że wkrótce powstanie film na podstawie popularnej serii skradanek „Thief”. Za produkcją stać będą Vertigo oraz Prime Universe. Adaptacja prawdopodobnie skupi się na wydarzeniach z pierwszej części gier.
Świat przedstawiony w „Thiefie” jest bardzo oryginalny, dlatego na ekranach kin może wyjść z tego coś ciekawego. Oczywiście pod warunkiem, że wezmą się za niego ludzie z odpowiednią wizją.
HISHE: „Godzilla”
Ekipa How It Should Have Ended nie próżnuje i przygotowuje filmik o tym, jak powinna zakończyć się najnowsza „Godzilla”.
Zabawnie i trafnie.
SERIALE
Nominacje do Emmy
Ogłoszono nominacje do nagród Emmy. Oto, jak się przedstawiają:
Najlepszy serial fabularny:
„Breaking Bad” (AMC)
„Downton Abbey” (PBS)
„Gra o tron” (HBO)
„House of Cards” (Netflix)
„Mad Men” (AMC)
„Detektyw” (HBO)
Najlepsza aktorka pierwszoplanowa w serialu fabularnym:
Lizzy Caplan jako Virginia Johnson w serialu „Masters of Sex” (Showtime)
Claire Danes jako Carrie Mathison w serialu „Homeland” (Showtime)
Michelle Dockery jako Lady Mary Crawley w serialu „Downton Abbey” (PBS)
Julianna Margulies jako Alicia Florrick w serialu „Żona idealna” (CBS)
Kerry Washington jako Olivia Pope w serialu „Skandal” (ABC)
Robin Wright jako druga dama Claire Underwood w serialu „House of Cards” (Netflix)
Najlepszy aktor pierwszoplanowy w serialu fabularnym:
Bryan Cranston jako Walter White w serialu „Breaking Bad” (AMC)
Jeff Daniels jako Will McAvoy w serialu „Newsroom” (HBO)
Jon Hamm jako Don Draper w serialu „Mad Men” (AMC)
Woody Harrelson jako oficer Martin Hart w serialu „Detektyw” (HBO)
Matthew McConaughey jako oficer Rustin Cohle w serialu „Detektyw” (HBO)
Kevin Spacey jako wiceprezydent Frank Underwood w serialu „House of Cards” (Netflix)
Najlepsza aktorka drugoplanowa w serialu fabularnym:
Christine Baranski jako Diane Lockhart w serialu „Żona idealna” (CBS)
Joanne Froggatt jako Anna Bates w serialu „Downton Abbey” (PBS)
Anna Gunn jako Skyler White w serialu „Breaking Bad” (AMC)
Christina Hendricks jako Joan Harris w serialu „Mad Men” (AMC)
Lena Headey jako Cersei Lannister w serialu „Gra o tron” (HBO)
Maggie Smith jako Violet Crawley, hrabina wdowa Grantham w serialu „Downton Abbey” (PBS)
Najlepszy aktor drugoplanowy w serialu fabularnym:
Jim Carter jako Charles Carson w serialu „Downton Abbey” (PBS)
Josh Charles jako Will Gardner w serialu „Żona idealna” (CBS)
Peter Dinklage jako Tyrion Lannister w serialu „Gra o tron” (HBO)
Mandy Patinkin jako Saul Berenson w serialu „Homeland” (Showtime)
Aaron Paul jako Jesse Pinkman w serialu „Breaking Bad” (AMC)
Jon Voight jako Mickey Donovan w serialu „Ray Donovan” (Showtime)
Najlepsza reżyseria serialu fabularnego:
„Zakazane imperium” (odcinek: „Farewell Daddy Blues”), reżyseria: Tim Van Patten (HBO)
„Breaking Bad” (odcinek: „Felina”), reżyseria: Vince Gilligan (AMC)
„Downton Abbey” (odcinek: „Episode One”), reżyseria: David Evans (PBS)
„Gra o tron” (odcinek: „The Watchers on the Wall”), reżyseria: Neil Marshall (HBO)
„House of Cards” (odcinek: „Chapter 14”), reżyseria: Carl Franklin (Netflix)
„Detektyw” (odcinek: „Who Goes There”), reżyseria Cary Joji Fukunaga (HBO)
Najlepszy scenariusz serialu fabularnego:
„Breaking Bad” (odcinek: „Felina”), scenariusz: Vince Gilligan (AMC)
„Breaking Bad” (odcinek: „Ozymandias”), scenariusz: Moira Walley-Beckett (AMC)
„Gra o tron” (odcinek: „The Children”), scenariusz: David Benioff i D. B. Weiss (HBO)
„House of Cards” (odcinek: „Chapter 14”), scenariusz: Beau Willimon (Netflix)
„Detektyw” (odcinek: „The Secret Fate of All Life”), scenariusz: Nic Pizzolatto (HBO)
Najlepszy serial komediowy:
„Teoria wielkiego podrywu” (CBS)
„Louie” (FX)
„Współczesna rodzina” (ABC)
„Orange Is the New Black” (Netflix)
„Dolina krzemowa” (HBO)
„Figurantka” (HBO)
Najlepsza aktorka pierwszoplanowa w serialu komediowym:
Lena Dunham jako Hannah Horvath w serialu „Dziewczyny” (HBO)
Edie Falco jako Jackie Peyton w serialu „Siostra Jackie” (Showtime)
Julia Louis-Dreyfus jako wiceprezydent Selina Meyer w serialu „Figurantka” (HBO)
Melissa McCarthy jako Molly Flynn w serialu „Mike i Molly” (CBS)
Amy Poehler jako Leslie Knope w serialu „Parks and Recreation” (NBC)
Taylor Schilling jako Piper Chapman w serialu „Orange Is the New Black” (Netflix)
Najlepszy aktor pierwszoplanowy w serialu komediowym:
Louis C. K. jako Louie w serialu „Louie” (FX)
Don Cheadle jako Marty Kaan w serialu „Kłamstwa na sprzedaż” (Showtime)
Ricky Gervais jako Derek Noakes w serialu „Derek” (Netflix)
Matt LeBlanc jako on sam w serialu „Odcinki” (Showtime)
William H. Macy jako Frank Gallagher w serialu „Shameless — Niepokorni” (Showtime)
Jim Parsons jako dr Sheldon Cooper w serialu „Teoria wielkiego podrywu” (CBS)
Najlepsza aktorka drugoplanowa w serialu komediowym:
Mayim Bialik jako dr Amy Farrah Fowler w serialu „Teoria wielkiego podrywu” (CBS)
Julie Bowen jako Claire Dunphy w serialu „Współczesna rodzina” (ABC)
Anna Chlumsky jako Amy Brookheimer w serialu „Figurantka” (HBO)
Allison Janney jako Bonnie Plunkett w serialu „Mamuśka” (CBS)
Kate McKinnon jako różne postaci w programie „Saturday Night Live” (NBC)
Kate Mulgrew jako Galina „Red” Reznikov w serialu „Orange Is the New Black” (Netflix))
Najlepszy aktor drugoplanowy w serialu komediowym:
Fred Armisen jako różne postaci w programie „Portlandia” (IFC)
Andre Braugher jako kapitan Ray Holt w serialu „Brooklyn 9–9” (Fox)
Ty Burrell jako Phil Dunphy w serialu „Współczesna rodzina” (ABC)
Adam Driver jako Adam Sackler w serialu „Dziewczyny” (HBO)
Jesse Tyler Ferguson jako Mitchell Pritchett w serialu „Współczesna rodzina” (ABC)
Tony Hale jako Gary Walsh w serialu „Figurantka” (HBO)
Najlepsza reżyseria serialu komediowego:
„Odcinki” (odcinek: „Episode Nine”), reżyseria: Iain B. MacDonald (Showtime)
„Glee” (odcinek: „100”), reżyseria: Paris Barclay (Fox)
„Louie” (odcinek: „Elevator, Part 6”) reżyseria: Louis C.K. (FX)
„Współczesna rodzina” (odcinek: „Las Vegas”), reżyseria: Gail Mancuso (ABC)
„Orange Is the New Black” (odcinek: „Lesbian Request Denied”), reżyseria: Jodie Foster (Netflix)
„Dolina krzemowa” (odcinek: „Minimum Viable Product”), reżyseria: Mike Judge (HBO)
Najlepszy scenariusz serialu komediowego:
„Odcinki” (odcinek: „Episode Five”), scenariusz: David Crane i Jeffrey Klarik (Showtime)
„Louie” (odcinek: „So Did the Fat Lady”), scenariusz: Louis C.K. (FX)
„Orange Is the New Black” (odcinek: „I Wasn’t Ready”), scenariusz: Liz Friedman i Jenji Kohan (Netflix)
„Dolina krzemowa” (odcinek: „Optimal Tip-to-Tip Efficiency”), scenariusz: Alec Berg (HBO)
„Figurantka” (odcinek: „Special Relationship”), scenariusz: Simon Blackwell, Armando Iannucci i Tony Roche (HBO)
Najlepszy miniserial:
„American Horror Story: Sabat” (FX)
„Bonnie & Clyde” (A&E)
„Fargo” (FX)
„Luther” (BBC America)
„Treme” (HBO)
„The White Queen” (Starz)
Najlepszy film telewizyjny:
„Zabić Kennedy’ego” (National Geographic)
„Najtrudniejsza walka Muhammada Alego” (HBO)
„Odruch serca” (HBO)
„Sherlock: His Last Vow” (PBS)
„The Trip to Bountiful” (Lifetime)
Najlepsza aktorka pierwszoplanowa w miniserialu lub filmie telewizyjnym:
Helena Bonham Carter jako Elizabeth Taylor w filmie „Burton i Taylor” (BBC America)
Minnie Driver jako Maggie Royal w filmie „Return to Zero” (Lifetime)
Jessica Lange jako Fiona Goode w miniserialu „American Horror Story: Sabat” (FX)
Sarah Paulson jako Cordelia Foxx w miniserialu „American Horror Story: Sabat” (FX)
Cicely Tyson jako pani Carrie Watts w filmie „The Trip to Bountiful”(Lifetime)
Kristen Wiig jako Cynthia Morehouse w miniserialu „The Spoils of Babylon” (IFC)
Najlepszy aktor pierwszoplanowy w miniserialu lub filmie telewizyjnym:
Benedict Cumberbatch jako Sherlock Holmes w filmie „Sherlock: His Last Vow” (PBS)
Chiwetel Ejiofor jako Louis Lester w miniserialu „Dancing on the Edge” (Starz)
Idris Elba jako John Luther w miniserialu „Luther” (BBC America)
Martin Freeman jako Lester Nygaard w miniserialu „Fargo” (FX)
Mark Ruffalo jako Ned Weeks w filmie „Odruch serca” (HBO)
Billy Bob Thornton jako Lorne Malvo w miniserialu „Fargo” (FX)
Najlepsza aktorka drugoplanowa w miniserialu lub filmie telewizyjnym:
Angela Bassett jako Marie Laveau w miniserialu „American Horror Story: Sabat” (FX)
Kathy Bates jako Delphine LaLaurie w miniserialu „American Horror Story: Sabat” (FX)
Ellen Burstyn jako Olivia Foxworth w filmie „Flowers in the Attic” (Lifetime)
Frances Conroy jako Myrtle Snow w miniserialu „American Horror Story: Sabat” (FX)
Julia Roberts jako dr Emma Brookner w filmie „Odruch serca” (HBO)
Allison Tolman jako zastępca szeryfa Molly Solverson w miniserialu „Fargo” (FX)
Najlepszy aktor drugoplanowy w miniserialu lub filmie telewizyjnym:
Matt Bomer jako Felix Turner w filmie „Odruch serca” (HBO)
Martin Freeman jako dr John Watson w filmie „Sherlock: His Last Vow” (PBS)
Colin Hanks jako funkcjonariusz Gus Grimly w miniserialu „Fargo” (FX)
Joe Mantello jako Mickey Marcus w filmie „Odruch serca” (HBO)
Alfred Molina jako Ben Weeks w filmie „Odruch serca” (HBO)
Jim Parsons jako Tommy Boatwright w filmie „Odruch serca” (HBO)
Najlepsza reżyseria miniserialu lub filmu telewizyjnego:
„American Horror Story: Sabat” (odcinek: „Bitchcraft”), reżyseria: Alfonso Gomez-Rejon (FX)
„Fargo” (odcinek: „Buridan’s Ass”), reżyseria: Colin Bucksey
„Fargo” (odcinek: „The Crocodile’s Dilemma”), reżyseria: Adam Bernstein (FX)
„Najtrudniejsza walka Muhammada Alego”, reżyseria: Stephen Frears (HBO)
„Odruch serca”, reżyseria: Ryan Murphy (HBO)
„Sherlock: His Last Vow”, reżyseria: Nick Hurran (PBS)
Najlepszy scenariusz miniserialu lub filmu telewizyjnego:
„American Horror Story: Sabat” (odcinek: „Bitchcraft”), scenariusz: Ryan Murphy i Brad Falchuk (FX)
„Fargo” (odcinek: „The Crocodile’s Dilemma”), scenariusz: Noah Hawley (FX))
„Luther”, scenariusz: Neil Cross (BBC America)
„Odruch serca”, scenariusz: Larry Kramer (HBO)
„Sherlock: His Last Vow”, scenariusz: Steven Moffat (PBS)
„Treme” (odcinek: „..To Miss New Orleans”), scenariusz: David Simon i Eric Overmyer (HBO)
Najlepszy program rozrywkowy:
„The Colbert Report” (Comedy Central)
„The Daily Show with Jon Stewart” (Comedy Central)
„Jimmy Kimmel Live!” (ABC)
„Real Time with Bill Maher” (HBO)
„Saturday Night Live” (NBC)
„The Tonight Show Starring Jimmy Fallon” (NBC)
Najlepsza reżyseria programu rozrywkowego:
„The Colbert Report”, reżyseria: James Hoskinson (Comedy Central)
„The Daily Show with Jon Stewart”, reżyseria: Chuck O’Neil (Comedy Central)
„Portlandia”, reżyseria: Jonathan Krisel (IFC)
„Saturday Night Live” reżyseria: Don Roy King (NBC)
„The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, reżyseria: Dave Diomedi (NBC)
Najlepszy scenariusz programu rozrywkowego:
„The Colbert Report” (Comedy Central)
„The Daily Show with Jon Stewart” (Comedy Central)
„Inside Amy Schumer” (Comedy Central)
„Key & Peele” (Comedy Central)
„Portlandia” (IFC)
„The Tonight Show Starring Jimmy Fallon” (NBC)
Najlepszy reality show lub teleturniej:
„The Amazing Race” (CBS)
„Dancing with the Stars” (ABC)
„Project Runway” (Lifetime)
„So You Think You Can Dance” (Fox)
„Top Chef” (Bravo)
„The Voice” (NBC)
W gruncie rzeczy nominacje mało zaskakujące, w tonie tego, do czego Emmy zdążyły już wcześniej przyzwyczaić. Jest kilka kategorii, w których może nawiązać się ciekawa walka, choć ogólnie rzecz biorąc, nie będzie się działo szczególnie wiele. Ale i tak zarwę nockę, by Emmy obejrzeć.
Whedon wraca do dawnych tworów
Co otrzymamy, jeśli poprosimy Jossa Whedona o kontynuację dawnego projektu? Ano to:
Proste, zabawne i pełne autoironii. Jak tu Whedona nie lubić?
Zawirowania wokół „Constantine’a”
Lucy Griffiths, która w „Constantinie” zagrać miała niejaką Liv, czyli główną kobiecą postać, została, mówiąc łagodnie, zwolniona z obsady, ponieważ twórcy chcą obrać inną drogę. Miejsce Liv zajmie inna postać, Zed, a fani Johna Constantine’a powinni kojarzyć ją z komiksów jako jego pomocniczkę. Wcieli się w nią latynoska aktorka Angélica Celaya. Ma to być postać silna i równa intelektem Constantine’owi. Brzmi ciekawiej, niż podatna na manipulację, naiwna Liv, więc to chyba dobre posunięcie.
Giancarlo Esposito wraca do „Once Upon a Time”
„Revolution” zostało anulowane, więc Giancarlo Esposito ma więcej wolnego czasu. A to oznacza, że pojawi się w czwartym sezonie „Once Upon a Time”, do którego wróci w roli Sydneya Glassa. Póki co wiadomo, że aktor zagra w premierze czwartego sezonu. Oby nie skończyło się tylko na tym.
KOMIKSY
„Polski Duch” na papierze
Twórcy internetowego komiksu „Polski Duch”, dość oryginalnej, choć nie tak dobrze narysowanej zabawy z gatunkiem superbohaterskim, chcą iść o krok dalej i przejść z Internetu na papier. Żeby ich marzenia się spełniły, muszą zebrać 5000 zł. I tutaj zaczyna się rola fanów internetowej publikacji, którzy mogą wspomóc autorów za pośrednictwem serwisu polakpotrafi.pl. Jeśli lubicie Polskiego Ducha, to możecie dołożyć swoją cegiełkę do projektu tutaj. Warto.
Deathstroke z kolejną solową serią
Deathstroke kiepsko radził sobie w uniwersum New 52 i ostatecznie anulowano serię, w której występował. Okazuje się jednak, że DC da mu kolejną szansę. Nową serię napisze i narysuje Tony S. Daniel. Rysownikiem jest on świetnym, scenarzystą — cóż, miewa lepsze i gorsze momenty. Zobaczymy, jak sobie poradzi.
Nowy zespół przy „Batgirl”
Gail Simone wkrótce odejdzie z „Batgirl”, by poprowadzić nową, jeszcze nie zapowiedzianą serię. Tymczasem jej miejsce zajmą Cameron Stewart i Brenden Fletcher, których rysunkowo wspomoże Babs Tarr (wygląda na to że Babs narysuje Babs, a to Ci dopiero). Twórcy zapowiadają lżejsze historie i zupełnie inne podejście do postaci. Szkoda, że Simone odchodzi, bo zrobiła na łamach serii wiele dobrego, ale z chęcią zobaczę co też Stewart i Fletcher wymyślą.
Nowy/nowa Thor
Komiksy Marvela mało mnie obchodzą, ale obok takiej wiadomości nie da się przejść obojętnie. Okazuje się, że wkrótce legendarny Mjolnir przejmie kobieta i tym samym zostanie ona nowym Thorem. Z początku pomyślałem, że to nawet ciekawy zabieg, pozwalający zaistnieć w uniwersum Marvela większej liczbie silnych, kobiecych postaci. Potem zobaczyłem kostium nowej Thor.
Znów ta niepraktyczna zbroja z wypukłymi miejscami na piersi. A tam niepraktyczna. Niebezpieczna. Przynajmniej zgodnie z prawami fizyki. Cóż, widać zamiast przyciągnąć do komiksu więcej żeńskiej publiczności, twórcy wolą, by nowa postać przemawiała do lubiących okrągłe kształty mężczyzn. I w ten sposób mądre posunięcie okazało się jedynie tanim chwytem, wzmocnionym dodatkowo faktem, że stary Thor w końcu i tak wróci (o czym scenarzysta wspomina mimochodem w wywiadach). Tak jak Peter Parker w jednej z najgłupszych marvelowych historii „Superior Spider-Man”.
GRY
Remake „Grim Fandango” też na PieCe
To była tylko formalność —remake „Grim Fandango” pojawi się nie tylko na PS4, ale także na starych dobrych komputerach osobistych. Jako zagorzały pecetowiec jestem za!
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentarze, zawierające treści obraźliwe, wulgarne, pornograficzne oraz reklamowe zostaną usunięte. Zostaliście ostrzeżeni.